poniedziałek, 10 grudnia 2018 r.  Imieniny: Danieli, Bohdana, Julii
Wiadomości z tagiem Electronic Arts  RSS
Battlefield 5 przeceniony o... 50%

Dodano: 06.12.2018 10:33 | 1 odsłon | 0 komentarzy


To było do przewidzenia. Pod koniec listopada pisaliśmy, ze Battlefield 5 zdecydowanie nie może pochwalić się dobrymi wynikami sprzedaży. Sama gra zbiera też bardzo niskie oceny od internautów - średnie nota w serwisie Metacritic w przypadku wersji PC oscyluje wokół... 3/10. Teraz Electronic Arts próbuje ratować sytuację, mocno przeceniając najnowszą produkcję studia DICE.

Źródło: https:

GamesIndustry: Battlefield 5 z dużo gorszymi wynikami sprzedaży niż Battlefield 1

Dodano: 27.11.2018 12:26 | 2 odsłon | 0 komentarzy


Zarząd Electronic Arts z pewnością nie jest zadowolony. Mija właśnie tydzień, od kiedy posiadacze konsol PlayStation 4 i Xbox One oraz użytkownicy komputerów PC mogą grać w najnowszą produkcję studia DICE, Battlefielda 5. Tymczasem serwis GamesIndustry opublikował właśnie pierwsze wyniki sprzedaży pudełkowych kopii tej produkcji w Wielkiej Brytanii. Wszystko wskazuje na to, że tytuł nie cieszy się tak dużą popularnością, jak mogłoby się wydawać.

Źródło: https:

EA zapowiada remastery Command Conquer Tiberian Dawn i Red Alert

Dodano: 14.11.2018 21:35 | 5 odsłon | 0 komentarzy


Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. Electronic Arts oficjalnie zapowiedziało odświeżenie dwóch klasycznych produkcji z serii Command Conquer. Wspólnie ze swoimi partnerami firma przygotuje remastery Tiberian Dawn i kultowego Red Alert. Wydawca ujawnił kilka informacji na temat projektów, ale na więcej danych będziemy musieli poczekać.

Źródło: https:

FIFA: Kancelaria prawna informuje polskie Ministerstwo Finansów o potencjalnym łamaniu prawa przez Electronic Arts

Dodano: 07.11.2018 13:32 | 6 odsłon | 0 komentarzy


"Przeanalizowaliśmy dosyć dokładnie model sprzedaży paczek oferowanych przez EA w grze FIFA i jest on co najmniej niejasny w świetle ustawy o grach hazardowych".

Źródło: https:

EA prezentuje polską lokalizację Battlefield V - jest dobrze

Dodano: 31.10.2018 15:00 | 3 odsłon | 0 komentarzy


Chyba tradycją stało się już narzekanie na polski dubbing czy szerzej rozumianą lokalizację. Jednak dąsy graczy nie wzięły się z niczego - polska scena dubbingowa bez dwóch zdań nie dorównuje francuskiej bądź niemieckiej w najmniejszym nawet stopniu, a na palcach jednej ręki można policzyć dobrze zdubbingowane gry, których chce się słuchać, i w których nie zmieniamy języka na oryginalny (angielski) po 3 minutach w grze. Dlatego też z taką radością spieszę poinformować, że wydawca gry Battlefield V jakim jest Electronic Arts przedstawił na filmach wideo fragmenty prac nad polską wersją językową. Mimo iż wyniki prac wydają się bardzo zadowalające to warto wiedzieć, że niezależnie od platformy, będziemy mogli mimo wszystko grać z oryginalną - angielską - ścieżką językową.

Źródło: https:

Project Atlas – oto przyszłość gier według Electronic Arts

Dodano: 31.10.2018 9:13 | 5 odsłon | 0 komentarzy


Przyszłość przetwarzana w chmurze i streamowana wprost na nasze urządzenia.

Źródło: https:

Jade Raymond odchodzi z EA Motive

Dodano: 23.10.2018 10:00 | 4 odsłon | 0 komentarzy


Niespodziewana wiadomość. Jade Raymond odeszła ze studia EA Motive, które sama założyła w 2015 roku, po przejściu do Electronic Arts z Ubisoftu. To właśnie ten zespół był odpowiedzialny za przygotowanie gry Star Wars Battlefront II i pracował nad nieogłoszonym jeszcze projektem w świecie Gwiezdnych Wojen. Odejście Raymond zaskakuje, bo właściwie nic nie wskazywało na taki obrót spraw.

Źródło: https:

Gry jako usługa: EA i Activision zarobiły 79 mld. dolarów od 2012 r.

Dodano: 22.10.2018 14:30 | 3 odsłon | 0 komentarzy


Gry jako usługa przynoszą kosmiczne zyski największym wydawcom, kompensując szalenie wysokie koszty produkcji gier wideo. Według raportu grupy analitycznej DFC Intelligence, EA i Activision świętują wzrost dochodów o prawie 80 miliardów dolarów od czasu pojawienia się gier serwisowych w 2012 roku. Wartość gier sprzedawanych w formie game as a service wzrosła w obrębie samego Activision z 10 miliardów dolarów do 60 miliardów dolarów, a w przypadku samego Electronic Artc z 4 do 33 miliardów dolarów. Powyższe liczby dają niejako pewność, że choćby rzesze ludzi skandowały "precz z mikropłatnościami", to wątpliwym jest, by studia zmieniły strategię, zarabiając na nich takie pieniądze.

Źródło: https:


Starsze wiadomości »
reklama

Copyright © 2008-2018 itblog24.com  - wszelkie prawa zastrzeżone